2018 Wijzigingen 1LoketVO Onderwijs Transparant

Met ingang van 1 februari 2018 wordt de ondersteuning van de module 1LoketVO verzorgd door Onderwijs Transparant. Dit betekent dat Chantal, Silvana en Marijntje van Digitaal Leren vanaf die datum geen helpdeskondersteuning meer bieden.
“Even de helpdesk bellen” wordt vanaf 1 februari 2018 “Even de servicedesk van OT vragen”.

Het liefste hebben we de vragen via de 1Loket-applicatie zelf, je kunt hiervoor het contactformulier gebruiken. Je vindt dit onder: ‘Help’ > ‘Contact’ > tweede tabblad ‘contact opnemen met servicedesk/helpdesk’

Ook kun je de Servicedesk mailen.

Direct hulp nodig? Bel dan met de helpdesk: 088-2200777. De servicedesk is dagelijks bereikbaar van 9.00-17.00 uur, vrijdag tot 12.30 uur.

We weten echter dat veranderingen in de hoofden van mensen niet van de ene dag op de andere dag gaan. Daarom is de maand januari 2018 een overgangsmaand. Ben je een “early adopter” dan kan je vanaf 1 januari gebruik maken van de Servicedesk van OT. Moet je nog even wennen dan kan je in januari nog gebruik maken van de huidige helpdesk.

Maar vanaf 1 februari 2018 is er nog maar één route namelijk via de Servicedesk van OT.